A Review Of درمان خود ارضايي

Wiki Article

خطار در دوز یا برنامه مصرف انسولین یا دیگر داروهای دیابت

این داروها باعث آزاد شدن بیشتر انسولین از سلول‌های بتا می‌شوند. سولفونیل اوره‌ها نسخه قدیمی‌تری از داروها هستند. تنها نسل اول سولفونیل اوره که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد کلرپروپامید است.

فشار خون پایین در بارداری معمولاً مشکلات جدی‌ای ایجاد نمی‌کند و اکثر زنان می‌توانند آن را در خانه کنترل کنند. فشارخون بسته به سطح انرژی، اضطراب، سبک زندگی و سطح استرس زنان تغییر می‌کند.

مجموعه "مدیست" در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است.

علاوه‌بر روغن زیتون، روغن نارگیل هم یکی از درمان‌های خانگی برای بیماری پیسی است. زیرا روغن نارگیل خصوصیات ضدباکتریایی، ضدقارچی یا ضدانگلی دارد.

در این مطلب می‌خواهیم بدانیم که آیا درمان قطعی قند خون وجود دارد یا خیر. شاید زیاد شنیده باشید که بگویند یک شخص دچار قند خون شده است. اما قند خون دقیقا چیست؟ ما دو نوع قند خون یا همان دیابت داریم. دیابت نوع ۱ یک بیماری خودایمنی است که زمانی ایجاد می‌شود که بدن، سلول‌های تولید کننده انسولین را از بین می‌برد.

آنتی‌بادی به آنتی‌ژن‌ها حمله می‌کنند و پس از قفل شدن با آنتی‌ژن سیگنالی ایجاد می‌کند که باعث جذب فاگوسیت‌ها یا سایر سلول‌های کشنده به سمت آنتی ژن می‌شود.

سلول‌های بنیادی در درمان ناباروروی زنان و مردان: هر آنچه لازم است بدانید! مطالعه بیشتر »

فیلم آموزش فارماکولوژی یا داروشناسی داروهای موثر بر دستگاه گوارش، خون و روماتولوژی در فرادرس کلیک کنید

به عنوان مثال، اگر سیستم ایمنی بدن با یک باکتری، ویروس یا انگل با یک عامل بیماری‌زا روبرو شود، به اصطلاح پاسخ ایمنی ایجاد می‌کند.

فیلم واریس پا و درمان آن آموزش زیست شناسی ۲ – زیست پایه یازدهم در فرادرس کلیک کنید

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

افرادی که دیابت نوع ۱ دارند ممکن است حالت تهوع، استفراغ یا معده درد نیز داشته باشند. علائم دیابت نوع ۱ می‌تواند در عرض چند هفته یا چند ماه ظاهر شود و ممکن است این علائم، شدید باشند.

شکل ۱۲: واکنش آلرژیک چگونه آنتی‌بیوتیک‌ها به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کنند؟

Report this wiki page